Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 grudnia 2013

AUTOMAT DO GRY NA GIEŁDZIE

Ponieważ od jakiegoś czasu zajmuje się tylko scalpingiem postanowiłem przetestować jak najwięcej automatów do scalpingu . Udało mi się zgromadzić dość pokaźną bazę tego typu narzędzi. Jednak zawsze pojawiał się jakiś problem- a to w sytuacji kiedy pojawia się konsolidacja to automat wariuje a to jak pojawiają się dane istotne z rynku to wybija SL itd. .....
Postanowiłem poszukać tzw. św Gralla automat który pomimo strat będzie przynosił zyski.
Obecnie przeszukuje internet korzystając oczywiście z bazy tego typu automatów jakim jest strona :http://codebase.mql4.com
I patrząca na ilość zgromadzonych tam automatów potrzeba by było chyba kilku lat ,żeby każdy obiecujący automat przetestować na własnej skórze. Oczywiście w MT4 jest możliwość testu wybranego automatu jednak jak uczy doświadczanie jak nie popracuje to na aktywnym rynku to nigdy test nie odda tego co faktycznie taki automat jest w stanie zarobić lub stracić.
Dlaczego o tym piszę !
Ostatnio na jednym z blogów rosyjskiego bloger odkryłem zestaw kilkunastu automatów, które chyba napisał autor bloga i co ciekawe kilka z nich przynosi dosyć dobre efekty a konkretnie dwa.
Pisząc tego posta zastanawiam się czy może osobom, które czytają mojego bloga wpadła w ręce taka perełka.
Ja z tych trzech automatów jednego typuje na razie podkreślam na razie na Św. Gralla automatów.
Wyniki można sprawdzić na myfxbook.
Co prawda to dopiero kilka dnia ,ale jak się domyślacie to nie jest coś czym należało się chwalić w fazie testów. Teraz po miesiącu testów na żywym organizmie na rożnych parach walutowych i odpowiednim interwale czasowy postanowiłem podzielić się wynikami.
link: https://www.myfxbook.com/portfolio/bossa-demo/
Jeżeli ktoś jest zainteresowany automatem chętnie się wymienię za inny równie skuteczny . Pod warunkiem że udostępni wyniki swojego EA na tego typu platformie żeby można było śledzić na bieżąca jak automat zachowuje się w różnych sytuacjach rynkowych online.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu